Vart på ALV med älskling Onsdag-Torsdag!

Hej igen kompisar!
Nu har jag kommit hem efter en hektiskt dag! Har rest hela dagen från kl 1 till kl 5, iaf 4 timmar :D  Iförrgår så åkte jag och jessi till Vimmerby för vi skulle på jobb intervju på Astrid Lindgrens värld. Det var jätte mysigt och självklart spelade jg gorilla på intervjun! Jag är en av 170 (3000 sökte) som kom in på intervjuv, rääääättttt stolt!
Iaf så stannade jag och jessi över, vi bodde i ett rum som var jätte treevligt (a) hahaha! Nej vi gjorde inget där inne! Vi tog lite kort där, iaf på mig, så här kommer ett riktigt hett kort på mig!
Nu har jag duschat och lagt mig i sängen efter en hård och svettig träning med Kinne-Vedum!!! I love it!
Hoppas ni ska sova gott, jag har tänkt att göra det iaf...
Har ställt klockan på 3, älskar at vakna och somna om igen nämligen (y) haahah IDIOT!
Sov gottt mina små maskrosor, pusss och kram banan skal.

Kommentarer
Postat av: kåt

ooohhh, sexxxiboy ;)

2011-02-25 @ 10:15:12
URL: http://xsandii.blogg.se/
Postat av: .

vidrig bild

2011-02-25 @ 14:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0