Väntar på att det ska bli klart!

Hej och hopp gummi snopp!
hoppas ni mår bra där hemma eller vart ni nu kan vara! Jag mår underbart. Har precis lagt in ansiktsmask och gurkskivor så sitter och skriver med gurkskivor för ögonen nu. Haha ne kanske inte rikigt så, eller jo det var så men jag har tatt bort dom och lagt dom på smörgåsen nu och nu ska den ätas. Mumsen säger jag bara.
Jo det är så att jag inte är så bra på att fixa en blogg så jag har anställt en som gör det åt mig, hon heter sandra och har hållt på i några timmar nu så hoppas det kommer att se bra ut när hon är klar.
Senare ska jag be som jag alltid gör en tisdag, mot mecka denna gången, då ska jag be att min blogg kommer att gå bra och att jag får 234573256 besökare varje dag! Skulle allt vara roligt!
Efter det så ska jag till Jessi och sova där (inget sex på hela natten, LOOOVAR) för imorgon ska vi till Vimmerby för vi ska bli intervjuade på ALV, för kanske jobb där på sommaren!
Nu ska jag äta, puss och smek porrlek!


alexxxiii


Kommentarer
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

Nice ;)

2011-02-22 @ 17:57:10
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0