Nu har jag äntligen startat en b.b.b.b.blooooooggg!

Nu har jag gjort de! Det som jag alltid har viljat göra!... FIXAT BLOGG! oh vad kul det kommer att bli! :D

Idag har jag varit i skolan, så himla roligt. Dock har min bästa kompis Filip varit sjuk så har inte haft så roligt ändå men jaja...Allt kan ju inte alltid vara så bra i skolan.Samhäll är nog det tråkigaste ämnet efter Svenska och idag pratade jag med samhällsläraren om att jag inte kunde göra ett prov som vi har v.10 för då ska jag åka skidor med min flickvän Jessica och min familj. Det kommer bli roligt. Men iallafall så pratade vi om skidor typ hela lektionen, var faktiskt väldigt roligt. Han har en son som åkte skidor berättade han och han hade droppat och förstört sin axel så han hade gått på smärtstillande hela sportlovet...inte bra! 

Ne nu ska jag krypa ner under täcket och äta glass med chokladsås, hoppas alla ni som läser har det lika bra som jag!
kraaaam mina små kycklingar...!


alexxxiii

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0