Hos älskling

Nu är jag framme hos älskling! Hon duschar nu medans jag sitter och skriver här på min mysiga blogg. Hoppas ni alla med tycker den är mysig att läsa, för det tycker jag!
Nu ska jag snart hoppa in i duschen, chilla där lite och tvåla in sig och schamponera sig med HELLO KITTY schampot :D awesome!

Har även packat klart till imorgon, ska faktiskt bli mysigt att åka till Vimmerby och hälsa på alla sagofigurer och framförallt EMIL I LÖNNEBERGA :D hahaah!

Ska ta och runka nu med ;D pussss på er alla, god jul och gottnytt år på er i förskott...


                          alexxxiii

Kommentarer
Postat av: Sofia Wedebrand

HAHA söt blogg

2011-02-23 @ 18:09:14
URL: http://weedcie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0